Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS
FinalFour

Kolejny przetarg na rower miejski

Miasto ogłosiło nowy przetarg, który ma wyłonić nowego usługodawcę odpowiedzialnego za tzw. „rower miejski”. Poprzedni przetarg, do którego oferty można było składać do 5 lutego, nie zakończył się wskazaniem firmy, która mogłaby świadczyć dla kaliszan taką usługę.

O całej sytuacji pisaliśmy już kilkakrotnie, a ostatnio w artykule z początku kwietnia. Właśnie wtedy dowiedzieliśmy się, że poprzedni przetarg kończy się fiaskiem, gdyż jedyna propozycja znacząco przewyższa możliwości budżetowe. Przetarg unieważniono, ale jak wynikało z ówczesnych zapowiedzi – w kwietniu miał pojawić się nowy i taki też aktualnie ogłoszono. W myśl nowego przetargu „Kaliski Rower Miejski” ma posiadać co najmniej 17 stacji w trzech różnych konfiguracjach: standardowej (12 stojaków), rozszerzonej (18 stojaków) oraz z rowerkami dziecięcymi (12 + 5 stojaków).

Wykonawca w ramach usługi ma za zapewnić: 

-stacje rowerowe – zestawy urządzeń (tj. terminal oraz stojaki rowerowe wraz z elektrozamkami) zasilane z akumulatorów oraz paneli słonecznych, umożliwiające wypożyczenie rowerów oraz ich zwrot;  

-terminale – urządzenia posiadające wyświetlacz i terminal płatniczy, umożliwiające dokonanie rejestracji poprzez wpisanie danych osobowych oraz wypożyczenia i zwroty rowerów bez potrzeby korzystania z telefonu komórkowego czy karty zbliżeniowej; 

-stojaki — urządzenia służące do stabilnego ustawienia roweru w pozycji pionowej, wyposażone w elektrozamek umożliwiający zapięcie oraz wypięcie roweru;  

-stronę internetową — prezentującą wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego korzystania z rowerów (tj. lokalizacje stacji, dostępność, regulamin oraz opis sposobu korzystania, naliczania opłat, składania reklamacji) oraz umożliwiającą stworzenie indywidualnego konta dla użytkownika, zapewniającego możliwość dokonywania opłat oraz monitorowanie wykorzystania przedpłaconych środków; 

-moduł informacji – służący do wysyłania informacji, w formie e-mail i sms, wymaganych do procesu rejestracji oraz przekazywania niezbędnych danych użytkownikom;  

-infolinię — telefoniczne wsparcie użytkownika w zakresie przekazania informacji o sposobie korzystania oraz sprawdzania poprawności naliczania opłat; 

-moduł zarządzania – służący do analizy informacji w zakresie bieżącej lokalizacji rowerów, statystyk wykorzystania, wysokości pobranych opłat; 

-serwis – polegający na naprawie dostarczonych urządzeń oraz relokacji rowerów w celu zapewnienia optymalnego napełnienia stacji; 

-promocję systemu roweru miejskiego w Kaliszu, w zakresie określonym w § 2 ust. 5 pkt. 6, 7, 8 i 12 Projektu umowy.

Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia rowerów specjalnych tj.: minimum 3 szt. rowerów typu cargo; minimum 4 szt. rowerów typu tandem

Źródło: ZDM

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze