baner_FBAnt
Stokado
Baner AWS
baner_apka_2

Charytatywny koncert Jagiellończyków

Wolna Szkoła Jagiellończyk zaprasza na koncert charytatywny zespołów muzycznych „9 Wires” oraz „Dżez Pan(n)y”, który odbędzie się w Akceleratorze Kultury w dniu 19 kwietnia (środa) o godzinie 18.00

Zespół muzyczny „9 Wires” założony przez uczniów Wolnej Szkoły Jagiellończyk pod opieką wokalistki i muzyka Anny Palusińskiej powstał kilka miesięcy temu i i już ma na swoim koncie kilka występów. W skład zespołu wchodzą bardzo utalentowani uczniowie 7 i 8 klasy szkoły podstawowej (między innymi laureatka lokalnego konkursu „Mam Talent”) oraz uczniowie Wolnego Liceum Jagiellończyk.

Dżez Pan(n)y to lokalny, profesjonalny zespół instrumentalno – wokalny grający „kombo” jazzowe. W skład zespołu wchodzą:  Mikołaj Szulc, Czarek Molka, Bogumił „Boguś” Cieślak i Mikołaj Stasiak. 

Uczniowie zagrają i zaśpiewają osiem popularnych utworów. Jednak to nie koniec atrakcji! Podczas koncertu będzie można zakupić przepyszne wypieki wykonane na zajęciach kulinarnych przez uczniów i nauczycieli Wolnej Szkoły Jagiellończyk . Uzbierane w ten sposób fundusze zasilą Schronisko dla Zwierząt w Kaliszu.

Na koncercie pojawią się także przedstawiciele szkół partnerskich Szkoły Jagiellończyk z Turcji i Finlandii. Podczas tygodniowego pobytu w Kaliszu, goście zapoznają się między innymi i modelem pracy Szkoły Jagiellończyk, będą mieli okazję poznać nasze miasto oraz kulturę. Dla części przedstawicieli fińskiej grupy nauczycieli będzie to już druga wizyta w Jagiellończyku, a na początku maja br. część kadry szkoły Jagiellończyk wyjedzie do Finlandii, aby lepiej poznać najlepszy system edukacyjny na świecie. 

Wstęp na koncert jest wolny, ale wymagana jest rezerwacja darmowych wejściówek pod numerem telefonu 781007166.

Źródło: Wolna Szkoła Jagiellończyk

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze