Corno Izba zamknięta. Co właściciele mają do powiedzenia poszkodowanym klientom?
27 grudnia zamknęła się lubiana przez kaliszan i dobrze prosperująca restauracja Corno Izba przy ul. Polnej w Kaliszu. Zamknięcie tej restauracji to ogromne zaskoczenie dla wszystkich, gdyż w listopadzie i grudniu prosperowała ona na najwyższych obrotach. Wielu klientów zaczęło głośno wyrażać swoje niezadowolenie, ponieważ wpłacone przez nich zaliczki ulotniły się tak niespodziewanie, jak sama restauracja.
Pojawiła się nowa strona internetowa restauracji, na której były opublikowane podstrony z bardzo ciekawymi ofertami imprez okolicznościowych – coś czego restauracja do tej pory nie miała w swojej ofercie. W listopadzie Corno Izba została przejęta przez nową firmę. Jak wynika z postów opublikowanych za pomocą portalu Facebook, restauracja poszukiwała nowych partnerów biznesowych do rozwoju konceptu franczyzowego w innych miastach.
Z informacji, które do nas napłynęły, zaskoczeni zamknięciem są również sami właściciele spółki, którzy mówią że nie spodziewali się takiego obrotów sprawy. Do momentu wyjaśnienia sytuacji nie chcą ujawniać żadnych szczegółów.
Oświadczenie właścicieli (treść oryginalna):
Jest nam bardzo przykro, że musieliśmy zamknąć restaurację w tak krótkim czasie od
podpisania nowej wieloletniej umowy najmu budynku przy ul. Polnej w Kaliszu. Nie
spodziewaliśmy się takiego zamknięcia, które nie było zależne od nas, jednak na tym etapie
nie będziemy wskazywać winnych.
Chcemy bardzo przeprosić wszystkie osoby poszkodowane zamknięciem naszej restauracji,
a w szczególności gości, pracowników, tych, którzy zakupili vouchery, wpłacili zaliczki na
przyszłe imprezy oraz te, które nie doszły do skutku. Zawsze byliśmy fair wobec wszystkich
w związku z tym udostępniamy specjalny adres mailowy reklamacja@cornoizba.pl pod
którym można się kontaktować. Chcemy zrekompensować wszystkim tym, którym
zamknięcie restauracji wyrządziło szkodę.
fot.: fb Corno Izba