baner_FBAnt
Baner AWS
wszystkie_wiadomosci

Informacja dla posiadaczy Kaliskiej Karty Mieszkańca

Miasto Kalisz opublikowało ważny komunikat dla posiadaczy Kaliskiej Karty Mieszkańca, którzy przed 1 stycznia 2023 r. nie posiadali uprawnień do bezpłatnych przejazdów.

Osoby posiadające środki finansowe na swoich kartach (tzw. „elektroniczna portmonetka”) powinny zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta (dworzec autobusowy, ul. Podmiejska 2A), aby uzyskać zwrot gotówki.

W sytuacji, gdy po 1 stycznia 2023 r. system pobrał w autobusie opłatę za przejazd, pasażer także otrzyma zwrot tej kwoty.

Warunkiem koniecznym jest osobiste zgłoszenie się do Punktu Obsługi Klienta wraz z Kaliską Kartą Mieszkańca.

Jeśli na karcie nie ma środków finansowych, pojawi się komunikat na czytniku „karta pusta”.

Gdy na czytniku pojawi się komunikat „karta nieważna”, pasażer jest zobowiązany przybyć do Punktu Obsługi Klienta z kartą i wymaganymi dokumentami, celem przedłużenia ważności karty do 31 grudnia 2024 r.

Kaliską Kartę Mieszkańca należy przyłożyć do czytnika w autobusie. Przez pierwsze dwa tygodnie obowiązywania bezpłatnych przejazdów dla posiadaczy Kaliskiej Karty Mieszkańca pasażerowie nie będą karani za to, że nie przyłożyli karty do czytnika w autobusie.

Godziny pracy punktu KLA przy ul. Podmiejskiej 2A (Dworzec Autobusowy):

• poniedziałek 7:30-17:00,
• wtorek-piątek 7:30-15:30.

źródło: um

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Starsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze