Jak budować własną markę?
Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM uruchamia kurs SIŁA MARKI LOKALNEJ/ LOCAL BRAND POWER. Kurs kierowany jest do szerokiego grona odbiorców, bez określenia wymaganego wykształcenia, na kurs mogą być przyjęte wszystkie chętne osoby, które zainteresowane są efektywną promocją własnej działalności, a w szczególności mali przedsiębiorcy.
Kurs prowadzony jest w formie stacjonarnej, w języku polskim. Warunkiem ukończenia wykładów jest uczestniczenie w zajęciach, uzyskanie zaliczeń ze wszystkich modułów. Po zakończeniu zajęć słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia kursu „Siła marki lokalnej”/„Local brand power”.
Absolwent kursu doskonalącego „Siła marki lokalnej” ma wiedzę, czym jest marka, zna zasady jej budowania – w tym zwłaszcza marki lokalnej lub regionalnej – i potrafi ocenić jej wartość biznesową – wyjaśnia prof. UAM dr hab. Piotr Łuszczykiewicz, kierownik Kursu.
Pierwszy nabór zamyka się 10 lutego. Celem jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy, a przede wszystkim wykształcenie umiejętności w zakresie budowania marki.
Absolwent umie określić ideę i misję marki, jak również ustalić grupę docelową odbiorców, dokonując analizy trendów rynkowych. Orientuje się w przestrzeni komunikacyjnej biznesu, mając świadomość roli narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Potrafi zaprezentować markę kontrahentom i konsumentom, jest skuteczny we współpracy z mediami, także w sytuacjach kryzysowych. Wykorzystuje dobre praktyki, stosując się do zasad rzetelności i uczciwości w działaniach biznesowych, w tym również medialnych w zakresie PR i reklamy – wylicza kierujący Zakładem Studiów Polonistycznych i Komunikacji Medialnej WP-A UAM.
Rekrutacja przeprowadzana jest na podstawie złożenia wymaganych dokumentów do wypełnienia limitu miejsc. Rekrutacja w ramach kursu dokształcającego jest otwarta i odbywa się na podstawie analizy złożonych dokumentów. Warunkiem przyjęcia jest przesłanie w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
- wniosek o przyjęcie na kurs dokształcający
- kserokopie dowodu tożsamości
Źródło: UAM Kalisz