Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

Jak tworzyć filmy w social mediach w Kaliszu?

Aktualnie większość platform społecznościowych w dużej mierze opiera się na kontencie wideo. Filmy w social mediach to już nie tylko YouTube. Żadną przesadą nie jest zatem stwierdzenie, że „internet filmami stoi”. Z tego też powodu wielu firmom zależy, by nadążyć za wszelkimi nowinkami w tym zakresie. Jak to zrobić i gdzie w Kaliszu znaleźć specjalistów w tym zakresie? Wskazówki znajdziecie poniżej!

filmy w social mediach

Algorytmy social mediów często pomagają profilom, które publikują na swoich kontach materiały wideo. Wynika to z faktu, że taka forma jest aktualnie znacznie bardziej angażująca w porównaniu z postami statycznymi. Widzowie chętniej wchodzą w interakcję, co stanowi bezpośrednią informację dla platform, że nasze materiały są angażujące, a to po to, abyśmy spędzali tam jak najwięcej czasu jest ich głównym celem.

Zdarza się, że tworzenie filmów w social mediach jest przepustką do zupełnie innego, wyższego poziomu. Jednak żeby faktycznie tak było, musimy pamiętać o tym, że nagrywanie filmów potrafi być naprawdę sporym wyzwaniem. Należy mieć na uwadze kilka zasad, dzięki którym Twoja praca przyniesie oczekiwane efekty.

Od czego zacząć?

filmy w social mediach

Zaczynając przygodę z publikowaniem materiałów, a w szczególności filmów w social mediach, musisz pamiętać, że kluczowa jest tutaj strategia. Zanim zdecydujesz się upublicznić pierwsze nagranie, dokładnie zastanów się co chcesz pokazać i czym zachęcić widza. Krócej mówiąc – wymyśl i zaplanuj swój kontent.

Film bez konkretnego planu nie będzie wartościowy dla Twojego odbiorcy, skoro nie wiesz, w jakim celu go tworzysz.

Którą platformę wybrać?

filmy w social mediach

Przy wyborze platformy kieruj się przede wszystkim tym, gdzie z największym powodzeniem uda Ci się trafić do swoich odbiorców. Zapoznaj się ze statystykami portali w kontekście grup, które korzystają z nich najczęściej oraz tego, ile osób w wieku Twojej grupy docelowej znajdziesz na danej platformie. W przypadku młodszego odbiorcy powinien sprawdzić się TikTok lub YouTube, jeśli chcesz zaś trafić do starszego widza, przemyśl rozpoczęcie działania na Facebooku lub Instagramie.

Wiele zależy od tego, co chcesz sprzedać i jaka jest Twoja strategia oraz grupa docelowa. Odpowiedz sobie na te pytania zanim przystąpisz do nagrywania. Dzięki temu znacznie łatwiej i szybciej wykreujesz swoją markę w oparciu o video.

Jakie filmy nagrywać w social mediach, żeby zaistnieć?

Prowadzisz własną firmę? Musisz pamiętać, że aktualnie widzowie w social mediach poza efektem finalnym, chętnie oglądają cały proces. Co to oznacza? Dziel się z nimi pracą od wewnątrz, pokaż siebie i swoich pracowników, a także to, czym zajmujecie się na co dzień. Taki zabieg sprawi, że w oczach odbiorcy staniesz się wiarygodniejszy i wielu przypadkach zyskasz też jego sympatię. Takie materiały nie wymagają również obróbki i specjalnego przygotowania, tu najbardziej liczy się autentyczność! Właśnie z tego względu tak dużą popularnością cieszą się dziś tzw. stories zarówno na Instagramie, TikToku, Facebooku czy YouTubie.

Nie zapominaj też o nagraniach LIVE, które wciąż nie tracą na popularności. Widzowie doceniają, gdy mogą oglądać nas „tu i teraz”, a dodatkowo uzyskać od nas bezpośrednie odpowiedzi. Transmisje na żywo mogą przybierać przeróżne formy. Może być to po prostu Twoja wypowiedź w danym temacie, rozmowa z ekspertem, pogadanka lub też stream z danego wydarzenia.

Na swój profil czy stronę na Facebooku i Instagramie możesz udostępniać poradniki, wskazówki, lub informacje, które Twoim zdaniem zachęcą widza do dalszego oglądania Twoich filmów w social mediach. Pamiętaj jednak, że pierwsze sekundy mają kluczowe znaczenie, jeśli w tym czasie nie zachęcisz swoimi treściami, odbiorca nie tracąc czasu, zescrolluje do następnego materiału. Równie istotna jest też miniaturka, która powinna zachęcać do dalszej interakcji.

Niezwykłą popularnością cieszą się tzw. „rolki”, czyli krótkie filmy w social mediach, które swój początek zawdzięczają platformie TikTok. Ich śladem poszły również pozostałe topowe portale, takie jak Instagram, Facebook czy YouTube. Wprowadzenie tej nowości okazało się być ewolucją, a zarazem zupełnie nowym formatem nagrań, które można tworzyć bezpośrednio w aplikacji. Wzbudziły wielki zachwyt u twórców, a co ważne, również u widzów, którzy często godzinami przeglądają setki materiałów. Dzięki wykorzystaniu tego formatu video, możesz w kreatywny sposób przedstawić swoją markę. Stawiaj na treści rozrywkowe, zabawne lub edukacyjne – to najbardziej przyciągnie Twoich odbiorców!

Jesteś z Kalisza lub okolic i nie wiesz jak zacząć nagrywać filmy w social mediach? Pomożemy Ci!

Współpraca z Tobą będzie dla nas zaszczytem. Dołożymy wszelkich starań, aby skutecznie oświetlić markę Twojego Biznesu. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej bogatej oferty!

Masz pomysł na swój własny film reklamowy? My mamy możliwości, aby wprowadzić go w życie!

Z przyjemnością zrealizujemy film promujący Twoją firmę lub inicjatywę. Przygotowujemy krótkie, jak i długie materiały. Stawka uzależniona jest od długości filmu, jego technicznego wykonania, liczby produkcji oraz formy promocji. Filmy mogą zostać opublikowane na naszym portalu w ramach serii #BlaskiBiznesu. Oferujemy również możliwość stworzenia animacji, grafik, udziału prezentera, nagrań z drona, realizacji shortsów.

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Warto wiedzieć:

Nie ma jeszcze wpisów do wyświetlenia.

Najnowsze