Baner (1200 x 200 px) (1)
Baner (1200 x 200 px) (1)
baner_FBAnt
ubezpieczenie
baner_FBAnt
Baner AWS
wszystkie_wiadomosci

Mosiński: Nie ma miejsca dla wariantu W9, więc nie ma miejsca dla głosu kaliszan

Oświadczenie Jana Mosińskiego w sprawie Kolei Dużych Prędkości dla Kalisza

„Wraca temat Kolei Dużych Prędkości dla Kalisza. Jak wynika z korespondencji zarządu CPK – powiadomił on, że składa wnioski do Projektu Ogólnego Miasta Kalisza.

Z tych wniosków wynika jedno: Nie ma miejsca dla wariantu W9, a więc nie ma miejsca dla głosu kaliszan. A przecież wariant W9 to efekt konsultacji społecznych. Trudnych, ale jednak zakończonych sukcesem. W to miejsce proponuje się szaleństwo pod tytułem by-pass, wspierany przez polityków, posłów koalicji 13 grudnia.

Uważam, że by-pass jest szkodliwy dla miasta Kalisza, dzielący go na pół i uniemożliwiający realizacji inwestycji tych gospodarczych i też mieszkaniowych.

Temu szaleństwu trzeba postawić tamę i dlatego podejmę interwencję na najbliższym posiedzeniu Sejmu RP, mówiąc STOP by-passom, a TAK dla wariantu W9, bo jest to głos nie tylko mieszkańców Kalisza, ale też głos mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej.”

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Starsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze
Kaliszak

Kolejny obrzydliwy i kłamliwy paszkwil PiS owskiego aparatczyka który z pogardy kłamstwa kołtuństwa zrobił swój znak rozpoznawczy Ten pseudo były związkowiec znalazł sposób n wygodne życie kosztem innych Nigdy niczego nie zrobił tak dla pracowników jak i dla mieszkańców miasta i regionu jedyne z zrobił to zorganizował dla swojej córki etat w radzie miasta ale jego nepotyzm jest dla niego czymś normalnym prywata to znsk rozpoznawczy tego pana
Przez 8 lat nie potrafił doprowadzić do budowy obwodnicy miasta zgodził się też razem ze swoimi kolegami z PiS na degradację aglomeracji kaliskiej przy planowaniu KDP i Y eka przenosząc tor do Wrocławia do Sieradza tym samym eliminując tak Kalisz jak i Ostrów z stania się kluczowym węzłem w którym kolej kierowała się na dwa kierunki Wrocław Poznań O to jest jego jedyne dokonanie na rzecz KDP dla Kalisza i regionu

Najnowsze