Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

Pedagodzy ze Słowacji, Chorwacji i Czech goszczą w Kaliszu

Nauczyciele wychowania przedszkolnego i dyrektorzy przedszkoli ze Słowacji, Chorwacji i Czech goszczą w Kaliszu w ramach projektu „Pokaż mi moje miasto”, finansowanego z programu Erasmus+. W naszym mieście powitał ich wiceprezydent Grzegorz Kulawinek. Uczestnicy projektu spotkali się w odnowionej sali recepcyjnej z wiceprezydentem oraz Eweliną Dudek, naczelnik Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Kalisza.

Polskim partnerem projektu jest Miasto Kalisz, a uczestniczą w nim: Publiczne Przedszkole nr 9, Publiczne Przedszkole nr 18 „Chatka Puchatka”, Publiczne Przedszkole nr 27 „Radość” oraz Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2. Projekt związany jest z edukacją przedszkolną i skierowany jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego. Poza wymianą doświadczeń nauczyciele opracowują cele projektu, którymi są: stworzenie gry planszowej dla każdego z uczestniczących miast, nagranie krótkiego filmu, wydanie kalendarza z pracami dzieci oraz zorganizowanie wystawy. Tematem przewodnim są „Najważniejsze miejsca w moim mieście”.

„Witam Państwa w Kaliszu, mieście o najstarszej metryce pisanej. Zachęcam do zapoznania z jego bogatą historią przez odwiedzenie multimedialnej ekspozycji w ratuszu. Życzę Państwu owocnych spotkań w kaliskich przedszkolach i pomyślnej realizacji celów projektu” – powiedział wiceprezydent Grzegorz Kulawinek.

Goście z Martina, Jicina i Daruvar będą uczestniczyć w działaniach organizowanych przez kaliskie przedszkola, zwiedzą Kalisz oraz odwiedzą Gołuchów. Projekt rozpoczął się w październiku 2019 roku. W ramach projektu przedstawiciele przedszkoli spotykali się już w Martinie, Jicinie i Daruvar. Podsumowanie projektu wraz z wystawą odbędzie się na Słowacji na początku 2022 roku.

 

 

Źródło: Urząd Miasta Kalisza








Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze