Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

Światowy Dzień Konsumenta

Dziś przypada Światowy Dzień Konsumenta – miejskim rzecznikiem w tym temacie jest Anna Zaradna. Jakich spraw Miejski Rzecznik Konsumenta ma najwięcej?

Anna Zaradna, czyli Miejski Rzecznik Konsumentów tłumaczy, że: Najwięcej spraw, z jakimi zgłaszali się konsumenci, dotyczyło reklamacji odzieży i obuwia, urządzeń RTV i AGD oraz sprzętu elektronicznego, m.in. telefonów komórkowych, komputerów czy telewizorów oraz reklamacji usług, w tym usług telekomunikacyjnych, sprzedaży energii, ubezpieczeniowych, turystycznych.”
Z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów możemy skontaktować się za pomocą poczty mailowej – rzecznikkonsumentow@um.kalisz.pl) i tradycyjnej, telefonicznie – 62 7654323 lub umawiając się na wizytę. Rzecznik przyjmuje interesantów osobiście w poniedziałki i czwartki, w godz. 7.30 – 15.30 – Urząd Miasta Kalisza, ul. Kościuszki 1A, parter. Ze względu na trwającą pandemię Miasto zachęca do korzystania z dwóch pierwszych form kontaktu.

Źródło: Urząd Miasta Kalisza

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze