Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

WP-A UAM uruchamia kurs „SIŁA MARKI LOKALNEJ”

Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM uruchamia kurs SIŁA MARKI LOKALNEJ/ LOCAL BRAND POWER. Kurs kierowany jest do szerokiego grona odbiorców, bez określenia wymaganego wykształcenia, na kurs mogą być przyjęte wszystkie chętne osoby, które zainteresowane są efektywną promocją własnej działalności, a w szczególności mali przedsiębiorcy. Pierwszy nabór zamyka się 10 lutego.

Celem Kursu jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy, a przede wszystkim wykształcenie umiejętności w zakresie budowania marki.

–  Absolwent kursu doskonalącego „Siła marki lokalnej” ma wiedzę, czym jest marka, zna zasady jej budowania – w tym zwłaszcza marki lokalnej lub regionalnej – i potrafi ocenić jej wartość biznesową – wyjaśnia prof. UAM dr hab. Piotr Łuszczykiewicz, kierownik Kursu. Absolwent umie określić ideę i misję marki, jak również ustalić grupę docelową odbiorców, dokonując analizy trendów rynkowych. Orientuje się w przestrzeni komunikacyjnej biznesu, mając świadomość roli narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Potrafi zaprezentować markę kontrahentom i konsumentom, jest skuteczny we współpracy z mediami, także w sytuacjach kryzysowych. Wykorzystuje dobre praktyki, stosując się do zasad rzetelności i uczciwości w działaniach biznesowych, w tym również medialnych w zakresie PR i reklamy – wylicza kierujący Zakładem Studiów Polonistycznych i Komunikacji Medialnej WP-A UAM.

Plan Kursu i wszelkie niezbędne informacje można znaleźć w zakładce:
wpa.amu.edu.pl/strona-glowna/ksztacenie/kurs-sila-marki-lokalnej

Pierwszy nabór trwa do 10 lutego. Rozpoczęcie Kursu planowane jest na początek marca.

źródło: WP-A UAM Kalisz

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze