WPA UAM zwycięzcą prestiżowego konkursu
Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu otrzymał środki finansowe na realizację serii ośmiu wykładów w ramach konkursu 025 w projekcie „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”
Otwarte wykłady w formie online będą odbywały się w semestrze zimowym oraz letnim roku akademickiego 2021-2022. Dotyczyć będą różnych aspektów procesu uczenia się oraz nauczania języka obcego. Wykładać będą wybitni naukowcy z ośrodków z całego świata, tacy jak:
- Andrew Cohen (University of Minnesota, USA) – The theory and practice of teaching pragmatics: distinguishing myths from realities
- Kata Csizér (Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary) – The multi-perspective investigation of foreign language learning processes
- Jean-Marc Dewaele (Birkbeck College, University of London, UK) – Fluctuations in mental well-being during Study Abroad
- Thomas Farrell (Brock University, Canada) – Reflective practice for language teachers
- Ernesto Macaro (University of Oxford, UK) – Ten important questions that English Medium Instruction research needs to answer
- Sarah Mercer (University of Graz, Austria) – Language teacher wellbeing across the career trajectory: An ecological perspective
- Chengchen Li (Huazhong University of Science and Technology, China) – Foreign language learning boredom and enjoyment: The effects of teacher variables and learner variables
- Luke Plonsky (University of Northern Arizona, USA) – Pitfalls and pet peeves in quantitative L2 research: A look behind the curtain
Źródło: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu
Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!
Subskrybuj
0 komentarzy
Starsze