FinalFour
Bryłka
Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

Złota rączka dla Seniora

Z pierwszym dniem kwietnia do naszego miasta wraca program „Złota Rączka dla Seniora”. Zgodnie z jego założeniami seniorzy w wieku 60 + mogą skorzystać z bezpłatnych usług naprawczych i technicznych w swoich domach.

Z początkiem kwietnia wraca program „Złota Rączka dla Seniora”. Zgodnie z jego założeniami seniorzy w wieku 60 + , zamieszkujący na terenie Kalisza, mogą w swoich domach skorzystać z bezpłatnych usług naprawczych i technicznych takich jak drobne naprawy nie wymagające natychmiastowej interwencji , specjalistycznej wiedzy oraz uprawnień ( np. nieszczelność baterii, zepsute klamki i zamki, regulacja i konserwacja drzwi, okien, przymocowanie luster, obrazów, karniszy, uchwytów, półek itp., montaż/wymiana klapy wc, zatkane odpływy, zepsute gniazdka, wymiana żarówki, itp.
Organizator usługi zapewnia we własnym zakresie sprzęt typu: specjalistyczne narzędzia, gwoździe, smary, kleje, drabinę itp. niezbędne do wykonania usługi naprawczej, natomiast koszty zakupu materiałów np.: klamek, zamków, klap wc, żarówek, baterii itp. koniecznych do usunięcia usterki są pokrywane ze środków przez beneficjenta usługi tj. seniora.
Seniorzy zgłaszają usterki do naprawy w ramach projektu telefonicznie, bezpośrednio do koordynatora usług lub osoby przez niego upoważnionej, przy czym decyduje kolejność zgłoszenia.
Pierwsza wizyta pracownika technicznego to wstępne oględziny i jeżeli to możliwie naprawa usterki na miejscu. W przypadku konieczności dokonania zakupu niezbędnych do naprawy materiałów, wymagana jest druga wizyta pracownika technicznego i usunięcie usterki. W sytuacji braku możliwości naprawy organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi.
Termin realizacji usługi naprawczej tj. pierwszej wizyty pracownika technicznego w domu seniora od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki wynosi maksymalnie do dwóch tygodni.
Termin realizacji od 1 kwietnia do 30 listopada 2022r. lub wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.

Usługi świadczy:
Wielobranżowy Zakład Usługowy Marek Dudowicz
z siedzibą ul. Racławicka 35, 62-800 Kalisz

Zgłoszenie usterki do naprawy odbywać się będzie telefonicznie w PONIEDZIAŁKI w godz. od 19.00 do 21.00 pod numerem telefonu 507 519 750.

Koszt realizacji usług naprawczych zgodnie z zawartą umową wynosi łącznie 40 000 zł i jest finansowany z budżetu Miasta Kalisza.

źródło: UM, fot.: pixabay

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze