Zostań radcą prawnym Urzędu Miasta Kalisza! Zgłoszenia tylko do jutra
Do 3 stycznia br. osoby z wykształceniem wyższym prawniczym mogą ubiegać się o stanowisko w Biurze Radców Prawnych Urzędu Miasta Kalisza.
Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie wyższe prawnicze,
b) uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Dodatkowym atutem będą:
a) doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
b) znajomość przepisów prawa oraz zagadnień z zakresu: prawa cywilnego, prawa samorządowego, prawa finansowego z uwzględnieniem finansów publicznych, postępowania administracyjnego, prawa pracy, gospodarki nieruchomościami, prawa zamówień publicznych, prawa spółek handlowych, prawa budowlanego, prawa geodezyjnego i kartograficznego, prawa ochrony środowiska.
3) predyspozycje osobowościowe: systematyczność, rzetelność, bezkonfliktowość, dokładność, terminowość, kreatywność, uczciwość, otwartość, dyspozycyjność, zdecydowanie.
Czym zajmuje się radca prawny Urzędu?
Osoba na stanowisku radcy prawnego opiniuje pod względem prawnym akty prawne Prezydenta Miasta Kalisza oraz projekty uchwał kierowanych pod obrady sesji Rady Miasta Kalisza oraz zawierane przez Miasto projekty umów i porozumień skomplikowanych pod względem prawnym.
Ponadto opracowuje opinie prawne, wyjaśnienia, udziela porad w zakresie stosowania prawa dla organów Miasta i kierowników komórek organizacyjnych. Radca występuje również w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, sporządza i kieruje do sądów pozwy w postępowaniu cywilnym w zakresie należności Miasta i Skarbu Państwa oraz prowadzi obsługę prawną sesji Rady Miasta Kalisza.
Jakie dokumenty należy złożyć?
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.kalisz.pl),
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego,
4) oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami warto podać adres mailowy lub numer telefonu.
Aplikacje należy składać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Kalisza – Główny Rynek 20 (ratusz, pok. 52) lub przesłać pocztą na adres Wydziału – liczy się data stempla pocztowego.
Termin składania ofert mija 3 stycznia 2025 r.
Więcej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.