Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS
FinalFour

Idzie luty… czas na kaliskich historii debiuty. #KaliszwSercu

Oficjalna facebookowa strona naszego miasta stała się głównym pośrednikiem w przekazywaniu video-walentynek, których odbiorcą stał się sam Kalisz. Miasto zaczęło je kolekcjonować już na początku lutego i zbierać je będzie do końca miesiąca. W historiach, wypływających z ust autorów tychże walentynek, czuć wielką sympatię i przywiązanie do Kalisza.

Dzień 14 lutego jest papierkiem lakmusowym naszych ekspresyjnych umiejętności. Powinien być dniem kontrolnym dla naszej regularności w okazywaniu bliskim naszemu sercu wyjątkowych uczuć. Czy ich adresatem może być wyłącznie drugi człowiek? Niekoniecznie. Bliskie naszemu sercu może być również miasto, z którym łączy nas szczególnie silna więź.

Motyw walentynkowy został przeniesiony na lutowe działania marketingowe Kalisza. Opakowany został hashtagiem #KaliszwSercu, który dopisywany jest do każdej video-walentynki. Stojący przed kamerą bohaterowie poświęcają około minutę na wyjaśnienie ich wielkiej sympatii do tego jednego z wielu polskich miast.

Kalisz w sercu, a serce na dłoni.

„Dlaczego kocham Kalisz?”. Jest to pytanie otwierające kaliską serię walentynkowych filmów. W dotychczasowych wyznaniach odpowiedź sprowadza się najczęściej do ludzi, którzy tworzą kaliską społeczność. Paweł Kołeczko, będący prezesem kaliskiego koła Towarzystwa Pomocy im. św. brata Alberta, określa kaliszan jako osoby serdeczne, o wielkich sercach. Podobnie wypowiada się o nich Barbara Wrzesińska, prezeska Kaliskiego Klubu „Amazonki”, inicjatorka powstania w Kaliszu ośrodka radioterapii. Bohaterka serii #KaliszwSercu przekazuje pokrótce chwytającą za serca historię, w której docenia chęć i szlachetność kaliszan w niesieniu pomocy innym. Postawa kaliszan stała się dla Barbary Wrzesińskiej motywacją i przyczynkiem do rozwijania w Kaliszu działalności prospołecznej.

Kalisz. Dopisz swoją historię.

Seria walentynkowych filmów, przypieczętowanych hashtagiem #KaliszwSercu, wpisuje się doskonale w przewodnie hasło Kalisza, będące elementem strategii komunikacji marketingowej od 2017 roku. Dotychczasowa działalność internetowa miasta została poddana analizie, której wyniki zostały opublikowane 31 grudnia 2020 roku w artykule zatytułowanym: „W uszytej na miarę Kalisza strategii komunikacji marketingowej poszło oczko… Konieczna jest zatem jej ewaluacja”. Od 2017 roku działania te skupiały się na miejskiej „bieżączce”. Konsekwentnie krążyły wokół hasła „Kalisz. Dopisz swoją historię”, oddalając się od niego coraz bardziej.

Luty stał się miesiącem przełomowym dla marketingu naszego miasta. Słuszność publikacji filmowej serii #KaliszwSercu wyraża się w pozytywnych komentarzach na ich temat w Internecie.

Źródła:

https://www.kalisz.pl/urzad/ogolne/do-pobrania/logo-miasta,3303

https://www.facebook.com/um.kalisz

https://www.youtube.com/channel/UC5XDX2LG2K4ASrlW5YpWWYQ/videos

W uszytej na miarę Kalisza strategii komunikacji marketingowej poszło oczko… Konieczna jest zatem jej ewaluacja

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze