Stokado
baner_FBAnt
Baner AWS

Zmiana zasad obsługi klienta w sprawach paszportowych

W związku ze zniesieniem ograniczeń w funkcjonowaniu Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, nastąpi powrót do zasad obsługi klienta w sprawach paszportowych obowiązujących przed ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19.

Przebiegać on będzie następująco:

Oddział Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile

Z uwagi na dokonane dotychczas internetowo i telefonicznie rezerwacje wizyt paszportowych na marzec 2022 r., mimo dodatkowej obsługi klientów w dni wolne od pracy, tj. w soboty 5, 12 oraz 19 marca 2022 r., pula dostępnych wizyt na złożenie wniosku o paszport do 28 marca 2022 r. uległa wyczerpaniu. Pozostały terminy w rezerwacji internetowej.

Od 21 marca 2022 r.

  • obowiązują standardowe godziny obsługi klienta; w poniedziałki lokalizacje paszportowe w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile czynne będą do godz. 18.00.

Z dniem 4 kwietnia 2022 r.

  • pula wizyt paszportowych objętych w stanie epidemii COVID-19 obowiązkiem rezerwacji telefonicznej, udostępniona zostanie w systemie kolejkowym (w celu złożenia wniosku o dokument paszportowy lub odbioru paszportu niezbędne będzie pobranie biletu z biletomatu),
  • nie będzie możliwości dokonania rezerwacji wizyty paszportowej drogą telefoniczną,
  • na dotychczasowych zasadach będzie funkcjonować rezerwacja internetowa wizyt paszportowych (możliwość rezerwacji internetowej obejmuje okres 4 tygodni naprzód, tzn. każdego dnia uwalniany jest ostatni dzień okresu objętego rezerwacją, szczegóły dostępne w zakładce: Rezerwacja internetowa wizyty paszportowej).

Źródło: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Podoba‚ Ci się materiał? Udostępnij go i komentuj - Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Chcesz by podobnych materiałów powstawało jeszcze więcej?Wesprzyj nas!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Zobacz wszystkie komentarze

Najnowsze